Орієнтовний перелік інноваційних педагогічних технологій ЗАВАНТАЖИТИ
ПАСПОРТ методиста методичного кабінету відділу освіти /pasport_metod.docx
Шкільне методичне об’єднання /mo_dosvid_koleg_bukovini.doc
Методи і прийоми роботи на уроці /metodika_uroku.doc
РІЧНИЙ ЗВІТ ПРО РОБОТУ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ /zvit_mo.doc
Алгоритм методичної роботи в загальноосвітній школі /algoritm_mr.docx
Педагогічні здобутки освітян Дніпропетровщини -2011р. м. Тернівка
/2011_ped_zdobutki_osvitjan_dn-ni.docx
Методичні рекомендації з підготовки учнів у системі МАН
/man.docx
Педагогічний словник
/pedagogichnij_slovnik.docx
Моніторинг самоосвітньої діяльності директорів шкіл м.Тернівки
/monitoring_samoosviti.doc
Публікації вчителів м.Тернівки
/publikaciji_vchiteliv.docx
ВІСІМ ОСНОВНИХ УРОКІВ НОВОЇ ПАРАДИГМИ ЗМІН В ОСВІТІ
Урок 1. Не можна керувати значущими процесами. (Чим складніша зміна. Тим менше ми можемо на неї впливати).
Урок 2. Зміна – це подорож, а не схема. (Зміна нелінійна, перевантажена непевністю і захопленням, а часом і нестерпна).
Урок 3. Проблема – наші друзі. (Проблем не уникнеш, і ми не можемо вчитися без них).
Урок 4. Бачення та стратегія планування прийдуть згодом. (Незріле бачення і планування навпомацки).
Урок 5. Індивідуалізм та колективізм повинні мати однакову силу. (немає єдиного вибору між ізоляцією та колективним мисленням).
Урок 6. Не діє ані централізація, ані децентралізація. (потрібні обидві стратегії – згори вниз і знизу нагору).
Урок 7. Зв’язок із іншим середовищем обов’язковий для успіху. (найкращі організації вчаться ззовні так, як і всередині).
Урок 8. Кожний є носієм змін. (Зміни є надто важливими, щоб залишити їх на експертів; особисті думки і майстерність – ось вищий захист).
|