Тематика засідань творчої групи
ТЕМА: «Пошук ефективних форм і методів спільної діяльності школи
І ступеня і дошкільного навчального закладу для забезпечення наступності і
спадкоємності дошкільної та початкової освіти».
Мета: Виявлення та запровадження в практику роботи освітніх
установ сучасних форм і методів взаємодії школи І ступеня і дошкільного
навчального закладу для забезпечення наступності і спадкоємності дошкільної та
початкової освіти – невід’ємної складової формування інноваційної особистості.
Завдання:
· Аналіз можливостей
здійснення різних форм підготовки дітей 5-річного віку до навчання у школі;
· Тренінгова діяльність
щодо оволодіння педагогами основами психологічних знань щодо вікових
особливостей дітей 5-6-річного віку та ефективними прийомами роботи з цією
категорією дітей;
· Створення спільних
проектів школи і ДНЗ;
· Організація роботи з
батьками майбутніх першокласників по ознайомленню з особливостями організації
навчальної діяльності дитини;
· Залучення батьків до
тісної співпраці зі школою;
· Аналіз результатів
впровадження сучасних форм і методів спільної діяльності школи І ступеня і ДНЗ
для забезпечення наступності і спадкоємності дошкільної і початкової освіти.
Зміст
|
Результат роботи
|
Відповідальні
|
|
Засідання 1. Жовтень
Тема:
«Пошук ефективних форм і методів спільної діяльності школи І ступеня і
дошкільного навчального закладу для забезпечення наступності і спадкоємності
дошкільної та початкової освіти»
1.
Затвердження складу творчої групи.
2.
Комплексний аналіз роботи ТГ та завдання на 2012-2013
н.р.:
3.
Опрацювання
нормативних документів з проблеми.
4.
Ознайомлення з літературними джерелами з даної
проблеми.
5.
«Думки по колу» щодо наявного досвіду в практиці роботи
вчителів з даної проблеми.
6.
Розподіл доручень між членами творчої групи.
|
План роботи ТГ
Підбір матеріалів з проблемної теми. Обробка даних анкетування. Виявлення
рівня обізнаності членів ТГ з проблеми наступності.
|
Методист
Керівник ТГ Каушан Л.М.
Керівник МО Рябуха Г.О.
Члени ТГ
|
|
Засідання 2. Грудень
Тема: Форми
і методи взаємодії школи і ДНЗ по підготовці дитини 5-річного віку до
навчання у школі.
1.Тренінг «Психолого-фізіологічні особливості
дітей 5-6 років.
2. Методи, прийоми, форми організації роботи з
дітьми 5-річного віку.
3.Робота мікрогруп над проектом «Дай руку,
першокласнику»
|
Пам’ятки
Презентація ДНЗ, створення моделей, схем щодо реалізації проблеми
|
Члени ТГ, психологи, вихователі
|
|
Засіданння3. Лютий
Тема: Практичне заняття
1.
Проведення занять з дітьми по підготовці до навчання у
школі.
2.
Проведення лекцій, тренінгів для батьків майбутніх
першокласників.
3.
Проведення відкритих уроків та виховних заходів у
першому класі.
|
Методичні рекомендації з даного питання
Взаємодопомога, наставництво, взаємовідвідування уроків, консультації,
перегляд відеозаписів
|
Керівник ТГ
Каушан Л.М.
Члени ТГ
|
Засідання 4. Квітень
Тема: Підбиття підсумків роботи
ТГ
1.
Творчий звіт. Презентація проекту «Дай руку, майбутній
першокласнику!»
|
Розробка методичних рекомендацій для педагогів по впровадженню сучасних
форм взаємодії школи і ДНЗ щодо реалізації принципів наступності і
спадкоємності дошкільної та початкової освіти.
|
Керівник МО
Рябуха Г.О.
Керівник ТГ
Каушан Л.М.
|
|