Головна | Каталог файлів | Реєстрація | Вхід
 
Четвер, 23.11.2017, 03:39
Вітаю Вас Гість | RSS
Відділ освіти
Педагогічна преса
Категорії розділу
Освітні програми [2]
Накази МОН [5]
Листи МОН [2]
Накази міськво [5]
Постанови [2]
Меню сайту
Міні-чат
200
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Користувачі сайту

Всього: 146
Нових за місяць: 0
Нових за неділю: 0
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0
Головна » Файли » Накази міськво [ Додати матеріал ]

Річний план роботи відділу освіти на 2017 рік
[ Викачати з сервера (19.0Kb) ] 02.10.2017, 09:15

І. ВСТУП

У 2015-2016 н.р. педагоги міста працювали над реалізацією обласного науково-методичного проекту "Освітні стратегії соціалізації особистості у громадянському суспільстві" (міська проблематика на 2015-2020 р.р. - "Інноваційні умови соціалізації особистості у локальному освітньому середовищі").

Організація методичної роботи з педпрацівниками реалізовувалася через традиційні колективні та індивідуальні форми її організації. Із колективних форм активно працювали: методичні об’єднання, творчі групи, педагогічні читання, конкурси, Школа молодого вчителя, Школа перспективного педагогічного досвіду тощо. Індивідуальні форми роботи були втілені в наставництво, консультування, самоосвіту. У минулому навчальному році в місті функціонувало 16 методичних об’єднань, які провели на базі шкіл міста 28 семінарів для вчителів - предметників. Велика увага в роботі всіх методичних об’єднань приділялась використанню інформаційного освітнього середовища, головними ознаками якого є гнучкість, демократичність, відкритість, доступність, вільний вибір місця, часу, змісту та форм навчання у загальноосвітній школі, в результаті чого очікується підвищення якості підготовки конкурентноспроможнього випускника навчального закладу. Було продовжено практику створення учнівських та учительських портфоліо. Навчальні заклади міста продовжували працювати над реалізацією обласних електронних проектів ІСУ «Курс. Школа», Е–модуль «Електронна атестація педагогічних кадрів» на освітньому порталі «Класна оцінка».

При плануванні та проведенні методичних заходів з педагогічними працівниками міста багато уваги приділялось теоретичному опрацюванню питань розвитку педагогічної творчості як запоруки розвитку інноваційної особистості та соціалізація особистості учня як складової освітнього процесу. Тому, у зв’язку із цим були проведені такі методичні заходи: відкриті засідання методичних об’єднань вчителів-предметників: «Педагогічні умови успішної соціалізації учнів», «Педагогічний вплив на розвиток соціальної компетентності особистості»; засідання творчих групи «Питання зовнішньої та внутрішньої диференціації шкільного навчання»; «Творчий майданчик з теми «Освітній простір навчального закладу як педагогічна категорія»; психолого-педагогічні семінари «Психогігієна педагогічної діяльності. Актуальні проблеми підвищення психологічної культури учасників НВП навчального закладу»; предметні тижні; круглі столи «Роль контролю та стимулювання навчальної діяльності школярів під час НВП», «Вплив нових педагогічних технологій на процес соціалізації особистості»; семінари-практикуми «Прийоми та методи внутрішньої диференціації шкільного навчання»; засідання-тренінги «Застосування в роботі методів диференціації шкільного навчання»; тижні наставництва «Використання нових педагогічних технологій у навчальному процесі»; педчитання «Створення системи діяльності вчителя, спрямованої на розвиток соціальних компетентностей учня»; тренінгові заняття «Психолого-педагогічні методи профілактики агресії та екстремізму у молодіжному середовищі»; майстер – класи (популяризація досвіду вчителів, які атестуються), «Формування етичних норм як інструменту соціально-психологічного впливу на розвиток відповідальної поведінки учнів», педради тощо.

Протягом навчального року було забезпечено роботу п’ятьох опорних шкіл: ЗОШ№1 – з інклюзивного навчання; ЗОШ№4 з впровадження профільного навчання; психолого-педагогічного супроводу дистанційної освіти дітей з особливими потребами; ЗОШ№5 – з методичної роботи та організації роботи з обдарованим дітьми; ЗОШ№6 – «Школа культури здоров’я» та впровадження превентивних програм; ЗОШ№7 – з впровадження ІКТ у навчально-виховний процес та організації роботи в Дніпропетровському відділенні МАН України. Всі навчально-виховні заклади – суб’єкти освітнього округу міста. Завдання відділу освіти полягає у тому, щоб у межах округу були створені умови для задоволення потреб населення, яке проживає на території округу, а також скоординувати роботу всіх навчальних закладів. Прогнозованим результатом моделі освітнього округу міста є однаковий доступ до здобуття загальноосвітньої профільної та початкової допрофесійної підготовки і формування соціально зрілої, конкурентоспроможної, творчої особистості, здатної до самореалізації.

Разом з роботою предметних методичних об’єднань вчителів-предметників, працював постійно діючий проблемний семінар заступників директорів з навчально-виховної роботи «Інноваційні умови соціалізації особистості у локальному освітньому середовищі». Соціалізація особистості - це активне засвоєння нею соціального досвіду, соціальних ролей, норм, цінностей, необхідних для успішної життєдіяльності у суспільстві. Соціалізація — безупинний процес, що триває протягом усього життя. Цей процес поділяється на декілька етапів, кожний з яких «вирішує» певні завдання. І все ж я вік становлення особистості дитини в основному приходиться на її перебування в дошкільному закладі, в школі й у тих навчальних закладах, де вона продовжує своє навчання по закінченню школи. Задача педагогів створити такі умови, аби дитина не лише успішно адаптувалася до умов соціуму, елементів культури, норм, що формуються на різних рівнях життєдіяльності суспільства, але й перетворила їх у власні цінності, орієнтації, установки завдяки власній активності.

На базі ЗОШ№6 було проведено методичну панораму «Стратегічне управління закладом» для директорів, заступників директорів з НВР. Також на базі ЗОШ№7 для керівних кадрів ЗНЗ проведено практичний семінар «Творчо-пошукова діяльність педагогічних працівників в системі методичної роботи»; на базі Центру дитячої творчості проведено практичний семінар для заступників з виховної роботи, педагогів-організаторів «Конкурентноспроможне освітнє середовище для педагогів та вихованців як результат інноваційної діяльності позашкільного навчального закладу на сучасному етапі».

Згідно річного плану на 2015-2016 н.р. у дошкільних та позашкільному навчальних закладах методична робота з педагогічними кадрами була спрямована на підвищення педагогічної майстерності, удосконалення професійної майстерності, самоосвіту педагогів ДНЗ та ПНЗ. Були використані колективні та індивідуальні форми організації методичної роботи з педагогічними кадрами.

Аналіз методичної роботи, проведеного за результатами 2015-2016 н.р. показав, що у дошкільних та позашкільному закладах міста створені належні умови для розкриття можливостей і здібностей педагогів, для застосування ними перспективного педагогічного досвіду, сучасних педагогічних технологій.

Адміністрації загальноосвітніх шкіл №4,5,6,7 виявляють творчий підхід до підготовки і проведення представницьких методичних заходів: конференцій, педагогічних читань, конкурсів фахової майстерності, методичних фестивалів, виставок тощо. Останні представницькі заходи: Шоста Міжнародна виставка «Сучасні заклади освіти – 2015», виставка-презентація «Педагогічні здобутки освітян Дніпропетровщини-2015», у якій взяли участь всі ЗНЗ, ПНЗ, ДНЗ міста (всього 96 найменувань експонатів). Досвід десятьох вчителів ЗОШ№4,5,7 увійшли до анотованого каталогу «Інноваційний досвід Дніпропетровщини».

Вчителі шкіл, педагоги ДНЗ проявляють активність в опублікуванні своїх педагогічних праць в освітянських виданнях, як у друкованих, так і на сайтах електронних видань.

Міський методичний кабінет здійснює методичний супровід у підготовці до проходження курсів підвищення кваліфікації: опрацювання планів самоосвітньої роботи, розробка педагогічних проектів, виконання завдань курсових робіт. Такий підхід до організації методичної роботи з освітянами дає свої позитивні результати. З року в рік зростає кількість висококваліфікованих педагогів.

2015 р. 2016 р.

вчителів із І категорією та вчителів із І категорією та

«вищою» категорією - 88 «вищою» категорією - 102

«Старший вчитель» - 18 «Старший вчитель» - 19

«Вчитель-методист» - 8 «Вчитель-методист» - 7

Їхній досвід роботи методисти представляють на засіданнях ради методичного кабінету, обговорюють на засіданнях педагогічних рад у колективах, методичних об’єднань, для проведення експертизи подають до ДОІППО. Основними формами поширення педагогічного досвіду є виступ перед колегами навчального закладу, міста, організація майстер-класів для педагогів на базі творчих лабораторій досвідчених колег, розробка власних методичних посібників. У 2016 навчальному році вивчено та узагальнено досвід 16 педагогів міста (у 2015 узагальнено 13 досвідів).

У 2015-2016 навчальному році було проведено міський огляд-конкурс методичних кабінетів загальноосвітніх навчальних закладів. Огляд показав, що методичні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів стали центром методичної роботи, де створені умови для самоосвітньої діяльності вчителів. На базі методичних кабінетів проводиться цілеспрямована робота: консультації, групові та індивідуальні форми роботи з педагогами, ведеться робота з пропаганди перспективного педагогічного досвіду, робота з організації і проведення виставок, випусків методичних бюлетенів тощо.

Всі методичні кабінети забезпечені необхідною науково-методичною літературою, періодичними виданнями, спеціальною літературою з питань педагогіки та психології, нормативно-правовою базою, у тому числі й їх електронною версією, що забезпечує високий рівень інформаційної функції методичних кабінетів. За підсумками огляду-конкурсу шкільних методичних кабінетів І місце посів методичний кабінет ЗОШ№4 (заступник директора з НВР Рябко В.А.), ІІ місце – методичні кабінети ЗОШ№5,7 (заступник директора ЗОШ№5 Юрпалова О.В, заступник директора ЗОШ№7 Божко Н.І.), ІІІ місце – методичний кабінет ЗОШ№6 (заступник директора з НВР ЗОШ№6 Кулагіна Л.Я.).

У минулому навчальному році педагоги міста брали участь у конкурсах педагогічної майстерності. Бібліотекар ЗОШ№7 Тарасік Г.Є. стала призером обласного конкурсу учительської і учнівської поетичної творчості «Нас єднає любов до країни». Вчитель біології ЗОШ№7 Тихтило О.Ю. взяла участь у Всеукраїнському конкурсі дослідницьких есе. Вчитель початкових класів ЗОШ№5 Хрипко Н.В. взяла участь у Всеукраїнському конкурсі «Сталий розвиток» у номінації «Енергозбереження: я, родина, місто, держава».

Вчитель інформатики та трудового навчання ЗОШ№6 Коміссаров В.А. став переможцем обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник».

Вчитель іноземної мови загальноосвітньої школи №7 Єракова О.С. та вчитель курсу «Захист Вітчизни» загальноосвітньої школи №5 Колоколов М.І. взяли участь в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року».

Вагомим показником ефективності роботи методичної служби є організація залучення участі учнів шкіл у найрізноманітніших інтерактивних конкурсах («Кенгуру», «Левеня», «Патріот», «Колосок», «Соняшник», «Геліантус», «Пазл», «Грінвіч», «Кришталева сова», «Лелека», «Евріка»), що сприяло формуванню інноваційної культури всіх учасників навчально-виховного процесу.

У 2015-2016 навчальному році кількість переможців третього етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін склала 16 учнів.

Методичне забезпечення самоосвітньої діяльності вчителів здійснюється на основі вдосконалення передплати фахових видань,створення тематичних каталогів,тематичних виставок періодичних видань, обміну досвідом роботи, презентації перед колегами на засіданнях шкільних методоб'єднань, шляхом відвідування веб-сайту своєї школи, інших освітянських сайтів. Тому з 2009 року триває цілеспрямована робота адміністрації шкіл по наповненню сторінки “Методична робота” шкільного сайту. Більш розноплано та цікаво цей матеріал представлено на сайтах ЗОШ№4, 5, 7.

Адміністрації всіх навчальних закладів прагнуть моделювати освітнє середовище, яке б забезпечувало широкий спектр можливостей для ефективного особистісного саморозвитку кожного учня. Методична робота як багатогранний і творчий процес сприяла підвищенню науково-теоретичного і культурного рівнів, удосконаленню психолого-педагогічної й професійної підготовки учителів.

За аналітичними даними ДОІППО із самоосвітньої роботи у 2016 році середній бал методистів МК відділу освіти становить 97,1 (у 2015 р. – 88,3), у директорів шкіл – 58 бали (у 2015 р. – 94), у заступників директорів шкіл з НВР – 89,4 бали (у 2015 р. – 52,5).

Освіту слід розглядати як основний чинник інноваційного розвитку Дніпропетровщини, забезпечення конкурентноспроможності та провідних ролей у економіці та суспільному житті країни, нашого регіону. Державна освітня політика, яка послідовно проводиться в області, в нашому місті, націлена на забезпечення матеріальних та організаційних засад модернізації галузі, її інтеграції до європейського освітнього простору та переорієнтації на задоволення усього комплексу освітніх потреб населення.

Реалізуючи основні напрями розвитку освіти, Концепцію нової української школи, змінами до програми початкової школи та загальними завданнями інтеграції до європейського освітнього простору, орієнтуючись на вирішення загальнодержавних освітніх пріоритетів, забезпечення європейських стандартів якості та доступності освіти, демократизації та гуманізації освітнього процесу, соціального благополуччя педагогів як основи успіху реформ, а також низки наступних кроків освітньої політики: профілізації, інформатизації, забезпечення навчання дітей з особливими потребами, мовної та кадрової політики у галузі освіти тощо, головними пріоритетами розвитку освіти в місті Тернівка на 2017 навчальний рік визначаємо:

  • забезпечення наступності дошкільної та шкільної освіти за рахунок усіх форм інтеграції освітньої діяльності на цих рівнях, особливу увагу звернути на перехідний період від дошкільної до початкової освіти;
  • забезпечення практичної переорієнтації навчально-виховного процесу на засадах дитиноцентризму, особистісної орієнтації, компетентнісного підходу;
  • забезпечення на рівні кожного загальноосвітнього навчального закладу системи заходів щодо реалізації нового змісту початкової освіти;
  • активізація професійної орієнтації учнівської молоді з використанням механізмів соціального партнерства та вертикальної інтеграції в освіті, забезпечення практичної орієнтації основних предметів середньої школи;
  • розширення практики інклюзивного та інтегрованого навчання у дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладах дітей із особливостями психофізичного розвитку;
  • урізноманітнення форм охоплення позашкільною освітою дітей шкільного віку;
  • спрямування зусиль на подальшу реалізацію положень Концепції національно-патріотичного виховання учнів, формування активної громадянської позиції та толерантності молодого покоління;
  • розширення практики впровадження здоров’язбереження в освітніх закладах;
  • забезпечення функціонування єдиного віртуального освітнього простору на рівні регіону на основі формування мережних форм інформаційного обміну та підвищення кваліфікації педагогів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І.І. Пріоритетні напрямки роботи

відділу освіти на 2017 Р.

 

  1. Забезпечення ефективного управління освітньою галуззю міста на основі інформаційно-аналітичної діяльності, дієвої системи моніторингових досліджень.
  2. Забезпечити виконання Державної програми «Сто відсотків» та широкомасштабного впровадження у навчально-виховний процес інформаційно-комунікаційних технологій.
  3. Забезпечити соціально-педагогічний супровід та підтримку дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та дітей з обмеженими фізичними можливостями.
  4. Здійснювати комплекс заходів з національного, громадянського, патріотичного, правового, екологічного виховання молоді відповідно до Концепції громадянської освіти та виховання в Україні, «Основних орієнтирів виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року та інших нормативних документів.
  5. Забезпечити цілеспрямовану роботу щодо підвищення кваліфікації педагогічних колективів, рівня їхньої комп’ютерної грамотності.
  6. Забезпечення реалізації профільного навчання в умовах функціонування освітнього округу міста Тернівки.
  7. Вдосконалення системи інформаційної підтримки навчального процесу та в управлінській діяльності. Розширення можливостей використання Інтернет-простору у навчальній діяльності навчальних закладів.
  8. Впровадження новітніх технологій психологічного супроводу учасників навчально-виховного процесу через діяльність психолого-медико-педагогічної консультації.
  9. Впровадження інклюзивної освіти як індивідуалізованої системи навчання дітей з особливими потребами в умовах загальноосвітньої школи.

 

 

Категорія: Накази міськво | Додав: Admin2013
Переглядів: 8 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
гость
03:39
Група: Ті - хто не з нами

Логін:
Пароль:
Наша адреса
51502
м. Тернівка
вул. С. Маркова,7
тел.8(05636)7-45-10
тел.8(05636)7-29-31
факс:8(05636)7-44-92
Наша кнопка
Визначні дати
Праздники Украины
Погода в Тернівці
Статистика +



Copyright MyCorp © 2017
Звір - Білий український каталог сайтів, безкоштовна розкрутка сайтів, реєстрація в каталозі каталог сайтів каталог сайтів Каталог україномовних сайтів Каталог Ресурсов Интернет