Типове положення
про атестацію педагогічних працівників
(із змінами, затвердженими наказом МОНмолодьспорту від 20.12.2011 № 1473)
І. Загальні положення
1.1. Це Типове положення визначає порядок проведення атестації педагогічних працівників дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних, вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації незалежно від підпорядкування, типів і форм власності, навчально-методичних (науково-методичних) установ і закладів післядипломної освіти, спеціальних установ для дітей, а також педагогічних працівників закладів охорони здоров’я, культури, соціального захисту, інших закладів та установ, у штаті яких є педагогічні працівники (далі – навчальні та інші заклади).
1.2. Атестація педагогічних працівників – це система заходів, спрямована на всебічне комплексне оцінювання їх педагогічної діяльності, за якою визначаються відповідність педагогічного працівника займаній посаді, рівень його кваліфікації, присвоюється кваліфікаційна категорія, педагогічне звання.
1.3. Метою атестації є стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників, росту їх професійної майстерності, розвитку творчої ініціативи, підвищення престижу й авторитету, забезпечення ефективності навчально-виховного процесу.
1.4. Основними принципами атестації є відкритість та колегіальність, гуманне та доброзичливе ставлення до педагогічного працівника, повнота, об’єктивність та системність оцінювання його педагогічної діяльності.
1.5. Атестація педагогічних працівників навчальних та інших закладів є обов’язковою.
1.6. Атестація може бути черговою або позачерговою. Чергова атестація здійснюється один раз на п’ять років.
1.7. Умовою чергової атестації педагогічних працівників є обов’язкове проходження не рідше одного разу на п’ять років підвищення кваліфікації на засадах вільного вибору форм навчання, програм і навчальних закладів.
Ця вимога не розповсюджується на педагогічних працівників, які працюють перші п’ять років після закінчення вищого навчального закладу.
1.8. Позачергова атестація проводиться за заявою працівника з метою підвищення кваліфікаційної категорії (тарифного розряду) або за поданням керівника чи педагогічної ради навчального закладу з метою присвоєння працівнику кваліфікаційної категорії, педагогічного звання та у разі зниження ним рівня професійної діяльності.
Позачергова атестація з метою підвищення кваліфікаційної категорії може проводитися не раніш як через два роки після присвоєння попередньої.
1.9. Центральні органи виконавчої влади, у підпорядкуванні яких є навчальні та інші заклади, на підставі цього Типового положення за погодженням з центральним органом виконавчої влади у сфері освіти можуть розробляти свої положення про атестацію педагогічних працівників, в яких визначаються умови та порядок присвоєння кваліфікаційних категорій, педагогічних звань з урахуванням особливостей і специфіки їх роботи.
Алгоритм проведення засідань атестаційної комісії /algoritm_provedennja_ak.docx
Вимоги до кваліфікаційних категорій /vimogi_do_kvalifik-kateg..docx
Вимоги до творчого звіту вчителів /vimogi_do_tvorchogo_zvitu.docx
Алгоритм проведення атестації /provedennja_atestaciji.docx
Портфоліо /protfolio.docx
Методичні рекомендації /rekomendaciji.docx
Творчий звіт /tvorchij_zvit_rekomendaciji.docx
Умови атестації /umovi_atestaciji.docx
Форми роботи з педагогами в період атестації /formi_roboti.docx
Посилання на обласний інноваційний проект "Електронна атестація педагогічних кадрів" Untitled Prezi by Vova on Prezi
|